GY.I.K.
Szükséges-e regisztráció a webshopon történő vásárláshoz?
Nem, regisztráció nélkül is le lehet adni a rendelést.
Hogyan lehet fizetni a webshopban?
Csak bankkártyás fizetés lehetséges az OTP SimplePay felületén keresztül.
Elfogadott kártyatípusok:
Melyek a tranzakció lépései?
1. A „Fizetés” gombra kattintva átkerülsz az OTP SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártyaadataid megadásával elindítod a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizd az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszairányítunk a szolgáltató oldalára.
Átutalással is tudok fizetni?
Nem, a webshopban csak bankkártyával lehet fizetni az OTP SimplePay rendszerén keresztül.
Milyen szállítási módok között lehet választani és azok mennyibe kerülnek?
Szállítási információk - Pénzmúzeum (penzmuzeum.hu)
Külföldre is lehet rendelni a webshopon keresztül?
Nem, jelenleg csak magyarországi címre küldünk rendelést.
Mennyi idő alatt vehető kézhez a csomag?
Házhozszállításnál és helyszíni átvételnél is 1-7 munkanap alatt összekészítjük a rendelést. A futárszolgálat e-mailben és sms-ben is értesítést küld a kézbesítés pontos idejéről. Személyes átvétel esetén e-mailben értesítünk, amikor a csomag elkészült és átvehető.
Mit tegyek, ha már megadtam a számlázási/szállítási címet viszont másik címre kérem a számlát/szállítást?
Az új adatok megadása érdekében kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben a webshop@mnb-edulab.hu címen.
Hogyan lehet ÁFA-s számlát igényelni?
ÁFA-s számlát úgy tudsz igényelni, hogy a kosárfolyamat első lépésénél kiválasztod a Számlázási adatoknál a Kinek írjuk a számlát? résznél a „Magánszemély” vagy a „Szervezet (cég, egyesület)” gombot.
Törölhetem a megrendelést?
Igen, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben, a webshop@mnb-edulab.hu címen.
Meggondoltam magam, nem szeretném megvásárolni a rendelés teljes tartalmát. Mit tegyek?
Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop@mnb-edulab.hu e-mail címen, kérd a rendelésed törlését, majd adj le új rendelést.
Mi a teendő, ha hibás terméket kaptam?
Vedd fel velünk a kapcsolatot a webshop@mnb-edulab.hu e-mail címen. Az e-mailben írd meg nekünk, hogy a termék nem megfelelő (tehát nem azt kaptad, mint amit rendeltél) vagy a termék sérült. Kérjük fotókat is mellékelj az érintett termék(ek)ről. Az e-mail tárgyában mindig jelezd a rendelési azonosítót, hogy mihamarabb tudjunk segíteni. Ez után felvesszük veled a kapcsolatot és 2-5 munkanapon belül megoldjuk a problémát.
Nem tetszik a megrendelt termék. Visszaküldhetem?
Igen, a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül elállhatsz a vásárlási jogtól, ehhez viszont szükséges kitöltened az ÁSZF 1. számú melléklete szerinti „Elállási nyilatkozatot” és megküldeni részünkre a webshop@mnb-edulab.hu e-mail címre.
Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?
A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 14 nap áll rendelkezésedre.
Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?
MNB-EduLab Nonprofit Kft.
1122 Budapest, Krisztina körút 6-8.
Milyen módon és mennyi idő alatt térítik vissza a termék árát?
A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg.
(A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli. Visszaküldés esetén (Termékek) a Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg a küldeményt vissza nem kapta, vagy a Felhasználó nem igazolta, hogy azt a Szolgáltató átvette, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni).
Hogyan veheted fel a kapcsolatot a webshoppal?
Webáruházunkkal kapcsolatos kérdésben a webshop@mnb-edulab.hu e-mail címen tudunk segítséget nyújtani.